Loga a vizuální firemní styly

I velké značky jsou postavené na jednoduchém nápadu. Vždy se snažíme posunout značku tam, kde ještě nikdo před námi nebyl. Právě u značek a firemních stylů jsme rádi, když si na konci práce můžeme oddychnout s pomyšlením: "Jednoduše dobrý design!"
 

Novinky v aplikaci firemních stylů v roce 2017

Pro rok 2017 máme v oblasti firemních stylů připravenou vyšší integraci digitálních prvků, co nejvyšší možné zjednodušení a tím volnější využití, nesvázané tradičními designmanuály. Snahou je pomoci našim klientům reagovat na zvyšující se rychlost změn prostředí - technologických inovací i digitálního marketingu - které narušují firmy mnohem rychleji, než kdykoliv předtím. Tento trend sice odměňuje inovace, ale přísněji trestá selhání. Výsledkem je snižující se průměrná délka života společností, stačí nahlédnout do různých žebříčků, například Fortune 500 za poslední desetiletí.

V tomto rychle se měnícím světě vám alespoň trošičku usnadníme cestu skrze zapamatovatelný design, navíc tak jednoduchý, že jej běžně mohou využít  zaměstnanci na všech úrovních firmy. Změna to může být nepohodlná, ale výsledkem může být síla jednotnosti, vedoucí navíc k úsporám času i financí.

Návrhy a úpravy značek

Rozlišujeme několik úrovní úprav, které se značkami děláme:

  • NOVÁ ZNAČKA
  • MODERNIZACE značky
    - grafické vyladění současné značky
    - zjednodušení současné značky
  • REDESIGN značky
    - celkové přepracování značky

Zjednodušení i vyladění značky nejsou jen hesla v seznamu prací, stojí za nimi mnohaletá praxe.
 

Ukázky našich prací můžete vidět v sekci značky a vizuální styly